Advies


Jij kent jouw markt, product en doelgroep natuurlijk als geen ander, maar toch lukt het je niet om je doelgroep aan je te binden. Of heb je toch twijfels? Stop met zoeken, want ik ga je verder helpen door effectief te communiceren.

Ik help je bij het vinden van de juiste doelgroep en deze aan je te binden, de grote lijnen uit te zetten en te focussen op die ene stip aan de horizon. Jouw doel is mijn doel! Samen kiezen we de juiste strategie.

Strategie
Met een weloverwogen strategie kun je op een effectieve manier jouw doelen bereiken. We gaan terug naar de basis en zorgen ervoor dat het voor iedereen duidelijk wordt waar het bedrijf voor staat en gaat. Deze kern wordt de basis. Ik neem je mee in het waarom en zorg dat je begrijpt welke actie nodig is. Zodat we goede ideeën beter kunnen maken.

Communicatieplan
Vanuit deze strategie en de positionering maken we een communicatieplan. Een helder plan met overzichtelijke stappen met daarin wie gaat wat wanneer doen. Deze stappen vormen de dagelijkse handvaten en zorgen ervoor dat er binnen het gestelde budget gewerkt kan worden.

Een communicatieplan bestaat in de meeste gevallen uit de volgende items: intern, digitaal en verkoopondersteunend. Bij interne communicatiemiddelen moet je denken aan een interne nieuwsbrief, intranet, overleggen en mails. Bij digitaal draait het om de website, gebruik van Social Media en een digitale nieuwsbrief. En bij verkoopondersteunend kijken we meestal naar verkoopondersteunende acties, beurzen, public relations, brochures, folders en flyers.

En weet je wat zo fijn is, ik kan je helpen met dit gehele traject.

Staat je strategie al?
Maar wil je hulp bij de uitrol van je communicatieplan of middel? Kijk dan eens bij creatie.